Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

Βασίλισσα η ποιητική

 



Βασίλισσα η ποιητική



Βασίλισσα για μια νύχτα μόνο


γίνομαι


στο φεγγάρι του έρωτά σου


κάθε φορά


που λάμπει στην ψυχή μου!



Όσο με αγγίζεις τρυφερά


ανασαίνω με ανακούφιση.


Είναι που η ψυχή μου


επιστρέφει στη θέση της!



Τους στίχους μου


στον ουρανό σκορπίζω


ψηλά εκεί


στη λάμψη των ματιών σου.


Κάθε τέτοια νύχτα


το άνθος των φιλιών μας


άρωμα ζωής ευωδιάζει.



Δικαίως


ανθός του φεγγαριού


λογίζομαι


στο γέμισμά σου αναδύομαι.


Ποιητική πανδαισία


στην κορύφωση του πόθου!


Διαγράφεις τροχιά


στην Άνοιξη


της ποιητικής μου αυλαίας


Μη μου σβήσεις ποτέ


ακούς;


Αφιερωμένο

στον άντρα της ζωής μου!




#TsamakiPoems



2 σχόλια:

  1. Πόσο τυχερός άντρας μπορεί να είναι αυτός ο άντρας για τον οποίο μια γυναίκα γράφει τέτοια λατρευτικά και όμορφα λόγια;
    Θεσσαλονίκη 27 Νοε 2020 εν μέσω ιοψύχωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή