Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

Για τα εγγόνια μου ρε γαμώτο

 



Για τα εγγόνια μου ρε γαμώτο


Διαμαρτύρομαι εντόνως


και κατά παντός υπευθύνου


καθότι υποφέρω τα μάλα


στα πέριξ του κινδύνου.



Ένας ιός με άγει και με φέρει


νοσώ ή δεν νοσώ ιδού η απορία


που με βρίσκεις που με χάνεις


μέρα παρά μέρα εις στα φαρμακεία.



" Λευκοφορεμένη κόρη, μια χάρη σου ζητώ:


βαλ' το στύλεο, δις, εις τη μύτην


σαν το δις εξαμαρτείν


ό,τι έχω ή δεν έχω να φανεί στο γρήγορο τεστ


μαλακία ή και νόσος ούτως ειπείν."




Πάντα όμως την πληρώνω


δίνοντας τινά ευρώ


φεύγοντας με μια γραμμή


υπό μάλης σαν ομπρέλα


άδεια απ' τη δουλειά μου


πάλι πήρα σαν σαμπρέλα.



Τα συμπτώματα εμμένουν


δίχως όμως πυρετό


άραγε θα τον γνωρίσω όπως άλλοι


το γνωστό και μη εξαιρετέο κορονοϊό;




Διαμαρτύρομαι εντόνως


καθότι εξαίρεση αποτελώ


κι εν τοιαύτη περιπτώσει


πάραυτα θα δω γιατρό.




Δεν μπορεί όλα τα μέτρα


κάθε μέρα να τηρώ


και το ιατρικό μητρώο


να το έχω καθαρό.




Τι θα έχω για να λέω


στα εγγόνια μου εγώ;


Πως απ' τον πολύ το φόβο


φόβισα και τον ιό;




#TsamakiPoems

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου