Τετάρτη 10 Αυγούστου 2022

Οικοχαζομάρες



Οικοχαζομάρες


Κρυφτό...μπου!


Για χρόνια ήμουν μια χαρά

έστεκα καμαρωτή

κυρίως με χάιδευαν

ή απαλά με παραμέριζαν

η μία μου πλευρά

έβλεπε τον ήλιο

ενώ η άλλη του γύριζε την πλάτη.

Στο νέο σπίτι

ξαφνικά με είπαν κοντή

με τσαλάκωσαν

και με έκλεισαν στη ντουλάπα.

Εξάλλου τι είμαι;

Μια κουρτίνα ...


Φιλοσοφία στο μπουντουάρ (κλεμμένο)


Μη διακοσμείς την κρεβατοκάμαρά σου ρομαντικά

παρά μονάχα αν θες τον σύντροφό σου μόνο για φίλο.


Όχι στα φυτά 

ακούνε και βλέπουν τα πάντα

κλέβουν τον οργασμό

και σε εκδικούνται με απάθεια.


Δύο δύο 


Μακριά οι οδοντόβουρτσες από τα πλακάκια

θα τα κιμιάσουν στους αρμούς

και θα σου κολλήσουν πέτρα στα δόντια.


Στον καναπέ


Κάθεστε δίπλα δίπλα όλοι σα σε μνημόσυνο και αναγκαστικά γυρίζετε πλάτη σε άλλους.



Οι περιφέρειες πλάτυναν 

οι φίλοι στένεψαν.


Περάστε στον μπουφέ


Τι ωραιοπάθεια Θεέ μου! Ή ανασφάλεια;

Τόσες φωτογραφίες με τη μούρη σου

100 χρόνια πριν...



Μια δωδεκάδα ποτήρια σαμπάνιας

προίκα

και ο πρέσβης ακόμα δεν σε επισκέφτηκε.

Στη φοντανιέρα της γιαγιάς 

γιατί δεν έβαλες τίποτα;


Κοσκίνισμα


_ Γιατρέ τα μάτια μου έχουν pixel;

Τι μου συμβαίνει και βλέπω τα πάντα σε κουτάκια;

_ Ή γίνεσαι μύγα ή πρέπει να τραβήξεις τη σίτα.



Παλιά καραβάνα


Ξαφρίζεις τη ζωή σου από τις κακές μνήμες

και στο τέλος σου μένουν τα κοκκαλάκια. 

Φάε τώρα αέρα κοπανιστό και φτύσε τις φιλοδοξίες.



#TsamakiPoems









 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου